Πολιτική Επιστροφών / Αλλαγών
Πολιτική Επιστροφών / Αλλαγών
Πολιτική επιστροφών
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994) Πελάτης έχει τις εξής εναλλακτικές: Αντικατάσταση: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επέστρεψε ο Πελάτης είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε εάν έχει αποσταλεί λάθος κωδικός. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή, προτείνουμε, εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, ο Πελάτης να ενημερώσει είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε με τον Πελάτη, ώστε να του προσφέρουμε εναλλακτικές.
Επιστροφή χρημάτων: : Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα με αίτημα επιστροφής εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση σε Εμάς, και επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του, ενώ η εκ νέου αποστολή από Εμάς είναι δωρεάν. Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση Προϊόντος.
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε ο Καταναλωτής. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής).
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται λόγω ελαττωματικότητας ( εφόσον η υπαιτιότητα βαρύνει το κατάστημα και δεν έχει προέλθει από ευθύνη του Πελάτη) ή λόγω λάθους εκ μέρους της Ιστοσελίδας κατά την παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν το Κατάστημα. Σε περίπτωση που ο Πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και επιστρέψει το/α Προϊόν/τα, τα έξοδα επιστροφής του Προϊόντος βαρύνουν τον Πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και δικαιούται να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, ο καταναλωτής πρέπει να μας ενημερώσει για την απόφασή του να υπαναχωρήσει
α) δύναται είτε να κοινοποιήσει το γεγονός αυτό εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που βρίσκεται εδώ και αποστολή της με τους ακόλουθους τρόπους:
1. στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@tresarte.gr
2. είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση του Καταστήματος: ΒΑΣ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 111 47100 ΑΡΤΑ, ΥΠΟΚΑΤΆΣΤΗΜΑ: ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΎΠΗ 35 45332 ΙΩΆΝΝΙΝΑ
Σε αυτές τις περιπτώσεις, το Κατάστημα κοινοποιεί αμελλητί στον καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης πάνω σε σταθερό μέσο. β) να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, όπως τηλεφωνική ενημέρωση. Το Κατάστημά είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, το Κατάστημα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
Το Κατάστημα μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο Καταναλωτής θα ενημερωθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιστροφή των χρημάτων του ως ακολούθως:
α) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που αναφέρεται στους “Τρόπους Πληρωμής” της ιστοσελίδας μας: Τα χρήματα είτε θα πιστωθούν στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής κατά την συναλλαγή είτε με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που υπέδειξε κατά την κατάθεση των χρημάτων ή μας κοινοποίησε μεταγενέστερα.
β) στην περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή: Τα χρήματα θα πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει προς τον σκοπό αυτό κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημά μας στο email info@tresarte.gr.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή ειδικώς εξατομικευμένων προϊόντων
β) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (όπως ενδεικτικά, εσώρουχα, μαγιό, κολάν, κάλτσες κ.α.)
Αλλαγές
Εάν
επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε με άλλο προϊόν
ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου και μόνο
στην περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε δεν έχει χρησιμοποιηθεί θα
πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο: 2651311528 ή να
συμπληρώσετε την φόρμα "Επιστροφές Προϊόντων / Αλλαγών"
13. Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω e-mail, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την παράδοση του προϊόντος. Θα εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (αν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Το αίτημα επιστροφής να γίνει εντός 5 ημερών και η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.